piątek, 5 marca 2010

Finansowo.pl nie daję o sobie zapomnieć

Już ponad pół roku temu skończyłem z inwestycjami na tym portalu a wszystkie 'zaległe' sprawy przekazałem do windykacji i nawet parę już trafiło do komornika. Niestety pieniędzy jak nie widać tak nie widać ale zobaczymy co będzie dalej. Ogólnie do tej pory od jakiś paru miesięcy cisza i błogi spokój. Dzisiejszego dnia miałem jednak wezwanie na komisariat policji celem złożenia zeznań. Podświadomie domyślałem się, że chodzi pewnie o jedną, że spraw oszustw na tym portalu. Oczywiście domysły mnie nie myliły. Na policji chyba mnie wzięli za debila jak zacząłem wyjaśniać na czym ten portal polega i że poprostu inwestowałem tam pieniądze. Najlepszy mieli ubaw jak im opowiadałem, że na końcu z inwestora stałem kolesiem, który zamiast zbijać 'kokosy' (o tym portalu też było) zostałem na lodzie z paroma tysiącami 'w plecy'. Jak narazie pierwszy raz o takim czymś słyszeli ale się śmiałem, że pewnie nie długo ich komisariat nie będzie miał nic innego do roboty tylko prowadził sprawy z tego portalu pożyczkowego :). Pewnie jak wyszedłem to jeszcze mieli trochę ubaw bo jak się szykowałem to już dzwonili do innych pokoi, że zaraz się zjawią poopowiadać ciekawą historyjkę.
Po pewnym czasie sam sobie zadaję pytanie czy może jestem 'debilem'(?), że pomimo sporych strat brnąłem w 'ślepą uliczkę' dalej. No ale cóż przynajmniej dziś się trzymam z dala od każdej inwestycji, która ma niby przynosić spore profity.

2 komentarze:

  1. Podjąłeś ryzyko i tyle. To nie oznacza, że jak to okresliłeś "jestem debilem(?)", portale pożyczkowe to była nowość na naszym rynku i dopiero teraz inwestorzy nauczyli się, "czym to pachnie". Częśc pożyczkobiorców jest uczuciwa, część nie - wyciągnąłeś wnioski na przyszłość, a to jest najważniejsze.
    To może zabrzmieć egoistycznie, ale dzięki Tobie i Twojemu blogowi ja powstrzymałem się od tej formy inwestowania, a to bardzo cenna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, portali SL całkowicie nie skreślam, co prawda już nie wpłacam do nich pieniędzy ale wszystkie spłaty reinwestuje i w sumie na placu boju został mi tylko portal smava.pl (i na kokosie jeszcze 2 pożyczki się spłacają ale już tego nie licze). Obecny stan - 1300zł zainwestowane ze środków własnych, 1900zł zainwestowanych środków łącznie (600zł już się uzbierało ze spłat poprzednich pożyczek). 3 pożyczki niespłacane, 2 pożyczki opóżnione. Wszystkie pożyczki udzielałem na 100zł (minimalna kwota). Spłaty obecnie wynoszą ponad 100zł miesięcznie co pozwala mi co miesiąc reinwestować w kolejne pożyczki. Bilans jak widać narazie dodatni. Jestem ciekaw czy jakieś 2 lata te 1300zł stopnieje do 0 czy może urośnie na tyle że będę mógł je wypłacić a interes będzie dalej się obracał.

    OdpowiedzUsuń