wtorek, 23 grudnia 2008

Trochę o sobie (i o blogu)

Witam czytelników na moim blogu, w sumie od tego powinienem zacząć, nie jestem z zawodu finansistą ani osobą znającą się specjalnie na finansach. Z zawodu jestem elektrykiem :) ale od jakiegoś czasu pasjonuje mnie głównie zamysł jak zwiększyć nieco swoje dochody chociaż, że moja pensja nie rośnie. Dlatego zacząłem się interesować finansami, czytać różne książki oraz praktycznie inwestować pieniądze w różne możliwe instrumenty dostępne na naszym rynku. Głównie skupiłem się na: funduszach inwestycyjnych, giełdzie, oczywiście kontach oprocentowanych i powoli też udzielam pożyczek na portalach Social Lending. Stąd też nazwa portalu http://lichwiarz.blogspot.com, która niejako kojarzy się pożyczkodawcami (PD) pożyczającymi pożyczkobiorcą (PB) pieniądze na wysoki procent. Większość pożyczkodawców (PD) określa się na portalach Social Lending 'inwestorami' ale wydaje mi się, że bardzie pasuje tu nazwa 'lichwiarze' :), zwłaszcza na portalu https://www.finansowo.pl/. Blog mój będę kierował głównie do osób podobnie jak ja nie znających się 'fachowo' na księgowości i finansach ale jednocześnie chcących zwiększyć swój dochód. W moich dalszych postach będę się starał opisywać moje straty i zyski z różnych inwestycji, także zachęcam do czytania i dzielenia się swoimi uwagami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz