wtorek, 26 stycznia 2010

Krok do tyłu?

Postanowiłem sporą część zebranych środków (ponad 1/3) poświęcić na kupno nowoczesnego sprzętu diagnostycznego wykorzystywanego w moim fachu. Jest to niejako inwestycja ale dosyć niepewna i być może bardziej prestiżowa niż dochodowa. Do tego na rynku większość firm zamyka się na usługi świadczone przez firmy zewnętrzne. Mimo wszystko jak pójdzie dobrze to myślę, że w tym roku uda mi się odrobić zainwestowane pieniądze a od następnego roku już będę liczył zyski $$ :).
Zobaczymy co z tego wyjdzie na dzień dzisiejszy moja przyszła emerytura zaczyna znowu kiepsko wyglądać.
Dziś robię krok do tyłu, który (mam nadzieję) w przyszłości pozwoli mi zrobić dwa kroki do przodu.

2 komentarze:

  1. Może się nie znam, ale jeśli te środki zostały zainwestowane w coś, co może w przyszłości przynieść dochód, to chyba jest raczej krok w przód.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to inwestycja w przyszłość, na którą przeznaczyłem środki zbierane w funduszach inwestycyjnych (do zera) czyli niejako inne inwestycje też przeznaczone na przyszłość :) Kwotowo jestem bardzo do tyłu i narazie jest to spory krok w tył, który jak napisałem BYĆ MOŻE w przyszłości pozwoli mi uczynić 2 kroki w przód czyli nieco zwiększyć przyszły dochód, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń