sobota, 6 lutego 2010

Prezencik od kokosa

Wczoraj zostałem nieco zaskoczony przesyłką od kokos.pl - piłeczką antystresową. Taki miły przydatny prezencik, można na przykład pograć w piłkę w mieszkaniu :-). Ostatnio już tak od ponad pół roku nie zainwestowałem na tym portalu żadnych pieniędzy ale chyba stał się on wiodącym portalem pożyczkowym w Polsce. Korzystam cały czas jedynie ze smava.pl, bo tam jest założone konto (bankowe) i nie chce mi się z niego wypłacać pieniędzy tylko cały czas je reinwestuję - obecnie z miesięcznych spłat akurat mogę zainwestować 100zł czyli najniższą kwotę. Całkiem mi to odpowiada nie wkładam żadnych pieniędzy a co miesiąc pula pieniędzy się powiększa.
Myślę, że jak trochę stanę na nogi to wrzucę też parę złoty na kokos.pl - widać portal rozwija się coraz bardziej skoro wysyła prezenty. Inwestowanie na portalach pożyczkowych jest całkiem ciekawą formą dla mniej zamożnych inwestorów, którzy mogą odłożyć 50zł, 100zł co jakiś czas - jednak trzeba dosyć selektywnie wybierać aukcję bo można bardzo szybko pozbyć się kapitału czego sam doświadczyłem (zwłaszcza na finansowo.pl).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz